KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Ahad, 8 Mei 2011

Janji

Assalamualaikum . . hello there !

First of all aku nak wish selamat hari ibu kepada semua ibu diseluruh dunia . . mood ibu aku tak berapa nak baik . . dia tak tahu yang kitorang semua dah plan nak bawa dia makan malam . . heheee . . siapa lagi head master kalau bukan aku . . walaupun gaji tak masuk - masuk lagi *dammmnnn!* aku korek jela apa yang ada pun hehee . .

Hari ni,

First time dalam hidup aku . . aku make a promise dengan someone yang sangat special . . hehee she is my others sister . . kakak yang paling rapat kat office tu . . dia ni minat sangat dengan warna ungu . . ala . . aku pernah story sesikit tentang dia kat entri ni dan siap pernah buat entri gedik lagi sebab kena tinggal sebelum ni . . sampai aku buat satu label khas untuk dia . . hahaa

Janjinya ialah . . . . rahsia ! hahahaaa mana boleh bagitau korang . . tapi, aku happy sangat sebab first time in my life orang suruh aku buat janji dan korang tahu kan ? aku ni berpegang pada janji . . walaupun suatu hari nanti aku seperti telah hilang dihujung dunia tapi aku tidak pernah lupa janji aku . . dengan izin tuhan, aku akan berusaha untuk terus berpegang kepada janji tu . .


psss : tak sabar nak tunggu sis balik jumaat nih ! jyeahhh !
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

feyza berkata...

ibu kamu,kakak kamu dgn kamu..sangt comey..hehehehee=D

Unknown berkata...

hehehe tenkiu !