KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Rabu, 4 Mei 2011

Kena Tinggal

Assalamualaikum . . hello there !

Pagi ni, aku rasa malas yang teramat sangat untuk pergi kerja . . sudah la badan tak berapa nak sihat tapi disebabkan tak sanggup biar ayah pergi kerja naik bas dalam hujan . . takpe, aku gagahkan jugak . .

Sampai kat office, aku dah tahu yang hari ni mesti aku rasa macam sunyi . . kakak kesayangan, dia buat kerja luar . . so, takde la dalam office . . boleh pulak, aku ni kena migrin . . memang spoil !

Tapi . . rasa bertuah kerana masih ada yang ambil berat bagi makan ubat . . nasi . . aku gagahkan juga badan aku untuk berpura - pura oke padahal kepala ni berdenyut - denyut sakitnya . . aduh . . memang menusuk ! rasa macam nak cabut kepala and lempar jejauh . .  heeee . .

Now, on the way nak demam . . adakah sebab aku kena tinggal tadi ?? hahahaaaa . . tidak lah tapi sebab aku terlalu penat dan tak cukup rehat . . itu yang pasti !

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: