KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Selasa, 17 Mei 2011

I'm Sorry I Love You

Assalamualaikum . . hello there !

Apa pun yang berlaku atau aku lakukan . . tiada sesaat pun aku terlupa tentang dia . . aku malu dengan diri aku sendiri . . aku tak tahu, apa yang sedang berlaku . . cuma, apa yang aku tahu . . segalanya sudah berakhir . . aku tidak boleh berpatah balik . . aku tak boleh betulkan apa - apa lagi . . aku cuma boleh minta maaf . . maafkan aku . . semua salah aku . .


Tulus, aku menyayangi . . lebih daripada segalanya . . dulu dan selamanya . . tiada sedikit pun berubah . . meskipun sebenarnya aku kecewa . . tapi tiada sedikit pun rasa sayang itu berubah . . cuma, aku tidak kuat untuk kembali berpaut . . seolah - olah patah semangat untuk dia . .

Selangkah aku pergi . . sukar untuk aku berpatah balik . . seolah - olah menyusuri sebatang sungai . . aku tidak kuat untuk melawan arus itu . . berkali aku cuba tetapi aku jatuh dan terluka . . kepala aku terhantuk kuat menyebabkan aku pengsan dan apabila aku sedar . . aku telah jauh meninggalkan dia . . sesungguhnya . . aku terlalu menyayangi dia . . tapi . . aku hilang arah untuk kembali padanya . .

Mungkin bukan takdir kami untuk terus bersama didunia ini . . aku berserah padamu tuhan . . hanya Kau Maha Mengetahui . . cuma aku tidak pernah berhenti berharap agar dia adalah sahabatku disyurga kelak . . amin . .


Song : Bawalah Cintaku by Afgan
dedicated to my bestfren . .

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

8 ulasan:

ferra ferro berkata...

sadisss amat . =(

mummysyafie berkata...

bertuah sapa sahabat yang ditujukan ni..

d_tieah berkata...

Rasa nak menitis air mata ni cik yuki oi.. Hahaha.. Jiwang lorh.. Nasib baik tak pernah buat cenggini dalam blog.. Malu lah.. Hehehe..


Entry Terbaru : Nur Kasih The Movie ; Tonton Bersama Fizz Fairuz

Amni berkata...

insha allah... doakan... oarang yang mendoakan sahabatnya bersama-samanya, insha allah Allah akan makbulkan kan... amin

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

ferra . . hurmmm . .

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

mummy . . ta lh. mgkn sy bkn kwn y baik . .

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

d_tieah . . huhuuu tu pn rseny tak luahkan semua kot . . heee

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

amni. tenkiu sgt :) hope so . .