KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Sabtu, 7 Mei 2011

Nur Kasih & Kongsi & Suju

Assalamualaikum . . hello there !

Bulan ni . . bulan pokai . . sebab bulan ni paling banyak aktiviti sosial yang aku rasa 50/50 . . nak buat ke tak ? nak pergi ke tak ? mana satu lebih penting . . apatah lagi, bulan ni akan keluar dua buah movie yang aku nanti - nantikan . . . kongsi dan nur kasih . .

Mula - mula, warming up jadi setan jap . . tengok la citer langsi ! Kongsi . . hahahaha (12 Mei)

Pastu tengok citer Nur Kasih pulak . . heheee (19 Mei)


Dengar cerita Suju nak datang KL . . Suju ?? Super Junior lah der . .  hehee . . tapi, aku masih tak dapat pape berita tentang kedatangan dorang melalui media elektronik . . sedang nantikan . . atau . . aku je yang masih tak tahu ?? heheee

Lagu paling aku minat ; Bonamana . . terbaik !


Persoalannya . . Adakah ketiga - tiga perkara tu aku akan lakukan ??

Jawapannya . . TIDAK ! heheee . . kan sudah ku beritahu . . aku sedang pokai . . so ? gigit jari jela . .

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

L3en @ eFa berkata...

hi...
hahahaha!! mmg bole pokai bulan nie...1st kjb jer lagi...nk g layan fast n farius 5..
pastu mengganas dgn kongsi plak kn..
then kelembutan di layan dgn nur kasih plak..
apa lagi...jom layan kwn...=)

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

hahaa memang bertambah pokai la saya camni . . ngeee