KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Jumaat, 20 Mei 2011

Realiti Sebuah Kehidupan

Assalamualaikum . . hello there !

Dalam hidup ni, ada pelbagai cabaran . . ada macam - macam cerita . . sejujurnya . . sesekali, aku rasa penat yang teramat sangat . . seperti dah tak sanggup nak fikir, apa lagi kesilapan yang telah aku lakukan kali ni ? apa lagi yang salah telah mereka perkatakan ? apa lagi yang telah aku buat pada mereka ? apa lagi ?!

Ingatkan, bila dah jauh begini . . diam tanpa suara . . membisu . . maknanya tiada lah cerita tapi ada jugak . . aku malas sangat nak ambil port, kalau ikutkan . . luka lama masih berdarah lagi . . sepertinya, ada yang baik hati nak toreh - toreh luka tu jadi semakin dalam . .

Jika benar itu salah aku . . lancang mulut aku memperburukkan tentang dia tanpa aku sedar aku menyusun sepuluh jari . . memohon ampun dan maaf . . tolong maafkan aku andai kata aku menyebabkan dia terluka ! sejujurnya bukan niat aku !

Namun . .

Jika itu adalah satu fitnah daripada duri dalam daging . . tahniah kepada anda ! anda berjaya buat dia membenci aku ! anda berjaya buat seluruh keluarganya membenci aku . . tahniah !

Aku ?

Aku cuma akan berdiam diri tanpa sebarang comment . . cukup la aku dilabelkan sebagai seorang yang suka menagih simpati orang lain . . seorang yang berlagak baik . . seorang yang kuat berdrama . . seorang yang suka memberi alasan . . duri dalam daging . .

Berdiamkan diri lebih baik daripada bersuara . . cuba menegakkan benang yang basah ?? kerja sia - sia . .



YaAllah . . tolonglah berikan aku kekuatan untuk segala kemungkinan . .

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

6 ulasan:

ferra ferro berkata...

bersabar itu cool ! >.<

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

heee haruslah ! tenkiu :)

ain dzaya berkata...

sabor!sabor!

Hanis MY berkata...

bykkan bersabar, sesungguhnya Dia sentiasa ada untuk hamba-hambanya...

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

ain . . baiklah! :)

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

hanis . . alhamdulillah . . tenkiu :)