KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Rabu, 26 Januari 2011

makanan kegemaran ku !

assalamualaikum...tak jawab dose..

hai readers.! sorry lah lama gila i tak update blog i ni. hahaha *kerek* i ketandusan idea la. sampai satu tahap, keje i ni nak bw je. at last, atas permintaan cik zue. i berakal sikit nak update blog malas ni. hihi khas untuk cik zue cuci mata ye..

gedik an ?! haha erkkk...

oke. semata - mata nak buat review tentang makanan ni, aku jadikan blog cik zue sebagai rujukan rasmi. haha almaklum la, beliau suka makan. lain la macam aku ni. tengok nak ! tapi, bila kena kat anak tekak je aku mula tak selera makan. haha nasib baik la background music blog cik zue ni boleh dilayan..sampai aku hafal lirik dah..punya lama aku bukak blog dia ni. haha

apa yang aku suka makan ? - aku sangat suka semua jenis makanan yang berunsurkan daging ayam ! yay ! paling aku suka ayam yang dipanggang dan digoreng berbanding ayam yang dimasak lauk hehe




aku sangat suka kentang !


paling feberet ! adalah mee...! aku suka makan semua jenis mee kecuali mee kuning..yang tu aku sangat tak suke hehehehe mee segera paling memikat hati ! hahaha

selain tu. aku suka makan berkuah seperti sup kecuali sup tulang ! hahaha tolong lah aku sangat tak suka sup tulang ! tapi..kalau semua makan, aku makan gak dengan kuantiti yang sedikit lah ! hihi tomyam no 1 ! haha


last sekali. makanan yang paling aku gemar sangat. memang kalau jumpa terlompat - lompat. bila dah makan kompom tak mau kongsi dengan sesiapa . . . sushi ! haha tapi..aku cuma makan sushi yang berasaskan sayur - sayuran je. kalau yang ada ikan mentah dan makanan mentah lain. aku tak suka sangat..erkkkk..tak kena dengan selera lah ! hahaha



nyummmm ! nyummmm !

DONE !

huh ?
.
.
.
.
.
.
ohhh hehehe terlupa pulak !
aku ada satu masalah yang agak ketara, pelik dan boleh ditertawakan.
masalah ni buat ibu aku tak senang duduk dan bekerja keras untuk masak lauk kegemaran aku.
.
.
hohoho
aku TAK MAKAN NASI !

T H E   E N D

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

19 ulasan:

Zue Sancer berkata...

eeuuw............!!!ni baru dinamakan kawan..mule2 saya tak bukk blog awak..sy tgok dashbord nampak kfc!!!tak tahu plak tu blog kamu..
huhu first time bc blog kamu sampai habis!!!suke cuci mate tgok makann..thanks kawan!!!nnti entry maknn update kat sy taw...=)

Unknown berkata...

Adeh, dah lama dok tringin nak makan makanan cam gamba no.1 tu... tapi asyik la tak dapat2... sebab tiap kali pi tak restoran KFC tu punya la ramai makhluk yg tengah que... terus tak jadik... hehe

NurLailatul berkata...

mau nagis tengok makanan..
Lapar nyer,

Zainur Amiera berkata...

saya pun tak suka nasik !

Tanpa Nama berkata...

smpai atie ko tayang2 gambar2 makanan!
aku lapar sgt2!

Zue Sancer berkata...

http://onlymezue.blogspot.com/2011/01/capture-moment-contest.html

saya ader tag awak

hans berkata...

mak aih
dah tengah lapar
bertambah2 lapar lagi
adess

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

Dayang Fazlyn berkata...

Huh. Terus lapar ni tengok makanan2 ni :p

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

my fevret too. yummy. meh hantar semua mknn yg ada di atas tu skrg. nak nak nak. hehe!:D

Zue Sancer berkata...

http://onlymezue.blogspot.com/2011/01/aku-tak-sgkeseluas2-uitm-shah-alamaku.html

mood tak ok la rini kawan blogger :(

Biela Sapine berkata...

Alamak dah lapar ni. Yummy yummy

zacky786 berkata...

nk oblong a.k.a prosperity ,?!! hahaa

Zue Sancer berkata...

ye ika...awak yg cakap lagu kat blog ni layan thanks taw ;)

miera berkata...

Wah! kau ada masalah food disoder. huhu~

Yaya Azura berkata...

lapar tengok gambar makanan mlm2..

Bahiyah H. berkata...

terliur . O.O

Kechik Itu Comel berkata...

waaa...sedapnya sume makannan kat atas tu..adoiii..terliur la..sedapnya...

opsss..lupa..tgh diet..huhuhu...=)

Unknown berkata...

zynoe.

S A M A lah kite ! haha

Unknown berkata...

zue.

hehe mmg layan pn...haha