KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Rabu, 30 Jun 2010

ada award untuk budak malas

wahh.! percaya atau tidak..bolos saja blog ini...!! ops.! terlebih sudah.hahaa.~

 der..aku dapat award kot. perghh.! macam tak caye pun ada. hohoo.~ budak malas macam aku pun dapat award an. hehee..~ jom layan.~


haa..ini la orang yang baik ati tu dan sangat comel orangnya. ye..kenapa aku ada kat page die.? wahaha..tak ingat.! @_@ nama dia babygirl. yelah, sesuai ngan rupa dia ala.ala baby and blog die yang cute sesangat ngan wane pink an. gegirl taw. aku suke.! ^___^

haaa..tengok ape die komen tentang diriku..hahaa.~ beta berasa bangga dan terharu. ngee.~ layan. secara jujurnya aku suka. la la la (menyanyi dengan riang..menari.!)


psstt : yeay.! aku rindu noor suhadah lar..hehee

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

intanurulfateha berkata...

eh comel pulak org yg bg award tuuu grr!

Unknown berkata...

hehee comel kan.?
tw ta pe.! ^_^