KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Jumaat, 6 Mei 2011

BEN ASHAARI GEGAR BLOG MAY 2011


Walaupun aku jarang ada masa untuk bw . . setiap kali aku nak update blog . . aku mesti singgah kat blog Ben Ashaari . . ini pengakuan jujur . . !

Join . . join gak . . singgah la mengomen entry lain yer . . tegur salah silap . . heee . . jom . . jom . . layan music bank ! jyeahh !

psss : hope aku ada peluang kedua untuk join gath yang telah dihebahkan dalam entri SINI . . last time dah la tak dapat join ! haishh !
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

11 ulasan:

nur dhiya' aida berkata...

datang kasik gegar !! (:

nur dhiya' aida berkata...

datang kasik gegar !! (:

en solo berkata...

selamat hari sabtu...
jom gegar ramai-ramai...
good luck !!!~


- jom layan hindustan....
http://solomolo.blogspot.com/2011/05/hindustan-punya-pasal.html

szie1808 berkata...

Singgah gegar blog ni dulu..salam kenal..nak follow boleh?

UpProfits Latest Entry : [Hangat] Oh! Indahnya Alam Perkahwinan..

zaihasrul berkata...

Kasi gegar Blog Ini pulak.... dari BA terus melompat masuk sini....

MAY2011, bulan gegar blog....

Blog ni cantik sgt... simple... suka tgk n singgah... i follow u....

adios...

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

aida. tenkiu ;)

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

e. solo . . tenkiu ;)

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

szie. boleh jew . . hehee

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

zairul. tenkiu so much . . hehee

fRaMe+LenSeS berkata...

Assalamualaikum..
Abg Nadh datang dengan fullset pakaian keselamatan ni,
berat pala dengan helmet aih. kaki pn sama ng safety shoes..
tak bleh lama2 sebab ni nak kena lari dah p tempat selamat since gegaran kan sini hebat sangat.

Salam ziarah dari Abg Nadh. Jaga diri ya.. :D

Rajin2 jemputlah melihat Layang-Layang Nadh

Amir berkata...

Salam..jalan-jalan carik member :)