KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Jumaat, 14 Januari 2011

apabila nafsu menguasai akal fikiran

first of all aku sangat tersentuh dengan entry enchik hairi yang sangat menyentuh jiwa raga. daripada entry tu aku cuma boleh buat satu kesimpulan je iaitu walaupun beliau buat banyak kesalahan, tapi beliau adalah manusia biasa yang tak lari daripada melakukan kesilapan. kadang - kala nafsu mampu menguasai akal fikiran yang menyebabkan kita telah tersilap langkah. so, bagi peluang untuk beliau betulkan kesilapan beliau. susah sebenarnya untuk menjadi seseorang yang benar - benar disayangi.

oh. aku seorang yang nonsense. itu la yang suhadah selalu cakap ;)

sekarang, aku nak korang tau yang aku betul - betul nonsense. bila enchik hairi post entry camtu, aku teringat sesuatu. aku nak cerita pasal 2 orang insan yang aku sayang. bro kadet dan Noor Suhadah.

mereka sama penting seperti keluarga aku sendiri. tapi, aku tak pandai nak tunjukkan betapa pentingnya mereka dalam hidup aku. hm..

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

12 ulasan:

Hairi Hassan berkata...

thanks :')

Biela Sapine berkata...

Semua manusia melakukan kesilapan

Unknown berkata...

hairi.

tabahkan ati.!

Unknown berkata...

biela.

hmm itu la.

hans berkata...

belajar daripada kesilapan kan
jangan mengulangi kesilapan yang sama

P/S : Bersama Hans Menikmati Aneka Masakan Berasaskan Telur Di Kampung Kuantan

Cahaya Kehidupan berkata...

sedih plak baca entry hairi..hukhuk..betul tu,manusia tak sempurna,perlu saling bertolak ansur dan lengkap melengkapi...semoga kita semua diberkati oleh Allah swt

Unknown berkata...

hans.

betul tu ;)

Unknown berkata...

cahaya.

amin..

Tanpa Nama berkata...

bukan semua leh ungkap dengan kata2 kn....

Unknown berkata...

Mr.IX

betul tu..

Noor Fatin berkata...

sabar byk2 k :)

Noor Fatin berkata...

sabar byk2 k :)