KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Jumaat, 7 Januari 2011

Mereka Kata..

salam readers.

sejujurnya aku sangat bodoh dan tak tahu macamana nak join segmen ni tapi aku main belasah jela ek. ikut kefahaman aku. sambil menjadikan blog ini sebagai rujukan rasmi. terima kasih awak.!


BA tulis dalam blog beliau pastu aku baca..mula - mula, letakkan header blog sebagai trademark pastu link ke entri ni last sekali buat kata laluan kepada korang TIDAK KURANG daripada 100 patah perkataan. artinya...lebih pun takpe kan.? kan.? huhu *belasah jela.!*

sebenarnya..inilah idea menggunung yang hilang sebentar tadi.! aegooo..~

biasa la, manusia ni tak pernah puas dan mempunyai pelbagai nafsu *baca dengan nada serius* jadi mereka sangat suka mengkritik, mengata dan segalanya 'meng' dijadikan punca idea untuk berbicara. seperti ;

mereka kata...aku sangat berbakat dalam bidang penulisan novel "wehh..kalau jual novel kau ni. kaya.!" masalahnya, aku menulis bukan untuk duit. aku sekadar suka - suka menulis malah aku tidak berbakat dalam mengolah cerita. TT__TT

mereka kata...aku sangat berbakat membuat blog. header blog la. edit blog la. "weh.! kau punya blog smart ar. pandai kau buat an..." aku cuma tersenyum. tersipu - sipu merendahkan diri yang dah sememangnya rendah.!"...blog ni untuk apa ek..?" pulak dahhh. aegooo..perlu la aku explain tentang blog ni..huhuhu

mereka kata...aku ni kelakar "wehh, kau ni kelaka la. pandai kau olah cerita. tergelak aku tengok." nampak sangat kau tak baca cerita aku. sebenarnya kau gelakkan title post aku tu an.? an.? TT___TT takpe, aku tak kisah..

mereka kata..aku ni popular. ini yang aku paling tak terima. aku popular disebabkan BEN ASHAARI lah.! semuanya berlaku secara tak sengaja. aku terbuka blog beliau. aku tak kenal beliau pun. tetiba je, aku tengok traffic aku meningkat popular *poyo* start jam tu la aku buat research tentang beliau. hehehe *aku tak jujur sangat an..??*

mereka kata...aku sangat cute. ini lagi aku tak leh tak terima. terima kasih ! hehehehe

jadi, biar apa pun mereka kata. walaupun aku berpura - pura tak peduli. padahal, aku nangis teresak - esak pastu makcik pujuk, habis kedit dia pujuk aku. hahaha aku tak kisah korang nak cakap apa pun. aku tak kisah.;) smileee..

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

10 ulasan:

YUL berkata...

kelakar la cite nie :P
hehe.
gurau je

Tanpa Nama berkata...

sy kata lak...saya suka spongebob...hahhaha..tgk pic kat tepi ni jer.

MOMMY CGG berkata...

teruskan bekarya:)

nice

Unknown berkata...

yul. tq. hahaha

Unknown berkata...

mr.IX.

sori to say..die da berpunya. haha

Unknown berkata...

ccg.
tq..i will ;)

Tanpa Nama berkata...

salam..

awak ditag

http://sekamarrindu2009.blogspot.com/2011/01/best-follower-award-dari-mappiau.html

apdm berkata...

salam perkenalan dari blog abg ben..

foloow ur blog :D

Unknown berkata...

sekamar rindu. tq ;)

Unknown berkata...

sissyira. tq ;)