KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Isnin, 3 Januari 2011

saya speechless bukan kerana sakit tekak !

what happen to me.?! apa yang sedang berlaku pada aku.! tulis sesuatu cepat.! cepat.! cepat sebelum terlambat.! hoh tidakkk..! mana yang patut aku lakukan dulu.?? aku tak biasa semua ni. hoh..Khairul Atikah..tolong jangan cepat takbur. bongkak atau riak..tolong jangan ! katakan sesuatu..!

maaf..saya speechless..

saya..aku..hmm..speechless..

saya..tak.! aku cuma niat nak usha sambil kecewa...

TAPI

tiba - tiba ada 167 followers pastu ada 7comment *oke ar tu daripada takde. syukur.!*

siang tadi, aku takde mood langsung nak update pape. owhh takpe la blogwalking je. tapi, berapa banyak sangat la page nak pergi. komen situ sini. dah. out.! aku demam. suara takde. aku pun tidur.

malam ni...sangat teruja. tolonglah abaikan kalau korang rasa aku mengarut tapi dengan rasa rendah diri dan gembira aku mengucapkan terima kasih bebanyak kat korang yang sedang menaikkan semangat berbelog aku. terutama kepada Ben Ashaari  kerana tanpa beliau siapa la perempuan ini..TENKIU world.!

psssttt ; aku terima kasih sangat sebab beliau betul - betul buat aku kembali teruja..terima kasih juga pada mereka yang support aku.! ;)) smileee...

masih teruja dan mungkin ayat - ayat aku berkecamuk kerana hati aku turut berkecamuk. arghhhh..!! rasa sangat teruja..

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

7 ulasan:

YUL berkata...

kira okae la tu ad jugak org komen, huhu, kadang2 yul punya blog tak de org komen pon.

Mr. Swift berkata...

Hello! Singgah sini dan polo anda!
Btw lawa blog and happy new year!

Psst : Bloggis Comel Buat Perkara Tak Patut Jangan Tiru!

Unknown berkata...

muahaha dalam sehari jer..tahniah2...

man yusoef berkata...

ben ashaari itu bnyk berbakti kpd kita..huhu

efa berkata...

yeah...terbaik ni...byk gak erk comment blog awk blog sya jejarang komen kekdg ja..cian aku hahaha

mknace unlimited berkata...

:) :) :) terbaeekkk!!!!

AnakPakZohar berkata...

yup.... BA banyak bantu blogger mcm kite...
mase hari dapat review dari BA, trafik yad'z mencanak2... sampai dapt 54 komen dalam satu post... die memang the best lah... ngeh3x...