KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Jumaat, 7 Januari 2011

Perpisahan Ini - 1st Edition feat Aizat

salam membaca bloggers sekalian. rajin betul korang ni blogwalking. sila doakan supaya aku lebih rajin daripada kalian semua. hihihi *sebenarnya merajuk dengan nuffnang* aku dan mengarut adalah dua perkara yang telah menjadi satu yang mana takkan dapat dipisahkan oleh sesiapa pun *tabiat..*

sebenarnya, aku mengaku..tadi idea menggunung tapi bila dah blogwalking semuanya jadi macam blur dan mula berada didalam kegelapan. arghhhhhh..!!! *tarik - tarik rambut dengan manja supaya tak putus dan botak.!* untuk redeem balik kecuaian aku kerana TERlupa nak cerita apa tadi, meh aku share something dengan korang.

Perpisahan Ini


disini bermulanya pertemuan yang terakhir
kehilangan amat terasa di hati
mungkinkah ini yang tertulis ditangan takdir
ku terima perpisahan ini

dulu kita satu jiwa satu impian
susah dan senang kita bersama
namun itu semua
hanya sementara

corus ;
hanya lagu yang menjadi ingatan
hanya lagu yang menjadi kenangan
seandainya masa itu kembali semula
inginku miliki lebih darimu

mungkinkah ini yang tertulis ditangan takdir
ku terima perpisahan ini

perpisahan yang tak ku duga telah terjadi
dirimu pergi biar ku sendiri

sebab utama aku berminat dengan lagu ni BUKAN kerana aku telah berpisah.! TIDAK..! tapi corus lagu ni yang memang tangkap leleh T__T melody pun best jugak. memang dorang ni pencipta yang berbakat. enjoy the song ;) smileee..

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: