KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Selasa, 11 Januari 2011

AJL rumah dah siap pahat masih berbunyi

tak habis - habis la pasal AJL ni kan.? sebenarnya, aku dah buat review pun pasal AJL ni. tapi, bila semua citer pasal AJL. aku terfikir nak buat review yang lebih skema *ayat* walaupun dah lambat tapi nak buat jugak.! nak jugak.! hehehehe

adoiyai..tak payah la nak pertikaikan lagi tentang kemenangan Ana Raffali tu, dah rezeki dia. lagipun, dia takde la teruk sangat. ni tak, dari pagi sampai petang semua stesen radio putarkan isu yang sama. sudah - sudah lor.

meh skodeng tentang kedudukan sebenar *tersenyum nakal* ;)

Juara AJL25 - Adira : Ku Ada Kamu

Naib Juara AJL25 - Black : Sofia Jane

Tempat ke-3 AJL25 - Faizal Tahir : Selamat Malam

Vokal Terbaik AJL25 - Hafiz : Noktah Cinta

Persembahan Terbaik AJL25 - Stacy : Jahat

See..?? jadi la seperti aku. relax je. no hal la sape menang pun. sebab aku dah ada pemenang sendiri. hahaha chillexx..! peace no pahat ;)

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

8 ulasan:

Hanim Mahali berkata...

tak kesah pun ana raffali menang... memang layak pun... Juri lebih arif... ^_^

hans berkata...

hahahha
tu la pasal
apa2pun tahniah pada semua pemenang

P/S : Antara Pukul, Jam, Minit Dan Waktu

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

hanim.

itu la. rlx sudehhh..

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

hans.

hahaha tu la.tahniah2.

She is f.A.z.A berkata...

beb, kiter pon vote for adira laa haha

x per la kan.. Anna Rafali not bad though :)

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

faza.

itu la kn..huhu rlx sudah ;))

hans berkata...

hohoho
biasalah
kita tak dapat nak puaskan hati semua orang

P/S : Mak Nih Bisinglah!!!! Cuba Mak Diam Sikittt!

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

hans.

itu la ;)