KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Rabu, 5 Januari 2011

beliau seorang pelaut

2011 !

harghhh..awal tahun, sudah semestinya aku sangat busy menjadi driver ayah aku. tugas aku, drive daripada Rawang-Selayang-KL-Banting-Klang owhh..takde la jauh perjalanan perjalanan hahaha *over sudah* biasa la awal - awal tahun camni, bayar bil. bayar cukai dll..hehehe

sesungguhnya aku takde idea langsung nak bagi citer and bagi korang baca TT__TT owh ye..sejujurnya aku sangat penat. hehehe boleh tak.? bagi aku tidur jap..?? jap je ye..jap je huhu kalau aku tidur lama sangat, kejutkan la ye. hahaha


nahhh bro kadet aku dah turun kapal.

jap.! selain jadi driver ayah. aku juga membahagikan masa untuk membahagiakan bro kadet aku untuk pergi melepak kat bukit bintang ataupun lebih kiut dikenali sebagai BB. hahaha nanti, aku dah tak penat dan free..aku akan citer kat korang apa yang menarik oke.!

tenkiu sebab sudi follow aku. hehehe aku akan berusaha follow korang alik ;)


aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

huhuh...tinggi nyew bro kadet tyue

Unknown berkata...

lelaki ini ;

haha tggi kn.?! itu psl la..hehe