KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Ahad, 9 Januari 2011

siapa Crown J ?

bagi peminat K-Pop adalah mustahil kalau korang nak cakap yang korang tak kenal Crown J. Beliau adalah rapper yang agak terkenal di Korean. *aku sendiri tak faham kenapa menggunakan perkataan 'agak terkenal' hahaha* malah, beliau ada menyertai rancangan realiti tv yang popular di korea iaitu We Got Married yang dah masuk 2nd season. *owh..pasangan fev aku seohyun dan yonghwa*

actually, aku nak wat review pasal satu lagu beliau yang sangat sweet.! aku suka sangat ganre lagu camni. buat aku rasa sangat cute. hahahaha



aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

apdm berkata...

salam

syira mengaku yang syira tidak kenal beliau..hehe

Unknown berkata...

syira.

haha sme je. br tw td pn sbb nk wt review ni. haha