KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Ahad, 9 Januari 2011

TVXQ - Keep Your Head Down

owhhh..aku sangat tak sihat secara tiba - tiba. entah silap makan apa..sampai dah 3 kali muntah. aduhhh sangat tak selesa perut aku ni. hmmm..

pape pun, aku nak buat review tentang music video terbaru daripada kumpulan TVXQ yang dulunya berlima dan sekarang ni dah tinggal YunHo dan ChoiKang setelah JeJung, YuChun dan JunSu menubuhkan kumpulan K-Pop yang baru iaitu JYJ. aduhhh kesian..aku takde la minat dorang ni sangat tapi layan jugak lagu - lagu dorang.

ramai yang mengharapkan dorang ni kembali bersatu. pape pun, kita doakan yang terbaik untuk dorang. smileee ;)

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

Syiqin Hamedi berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

syiqin.

bestkn..huhu