KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Rabu, 5 Januari 2011

pujangga seorang perempuan

awak..
saya hidup dalam satu angan - angan
dalam angan - angan yang tiada harapan
saya jalani dengan senyuman
segalanya demi sebuah kehidupan

awak..
saya bukan bidadari syurga
mampu menemani setiap masa
saya bukan perempuan berharga
menjadi pujaan malaya
saya bukan seorang pujangga diraja
yang bijak berkata indah
saya juga bukannya sempurna mana
cuma dipandang sebelah mata

asalnya,
saya cuma seorang yang biasa..
namun punya hati untuk cinta..
kasih sayang itu perlu ada..

kini,
semuanya menjadi luar biasa
tanpa saya sedar
tanpa saya pinta
tanpa saya impikan

saya benar - benar telah jatuh cinta..

terima kasih awak ;)
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

YUL berkata...

peh, bermadah pula, terpegun sbntar membaca entri nie, huhu, btw mmg terbaik! aty jiwang, eahhehe

Unknown berkata...

haha bukan senang nk bermadah ni..~