KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Jumaat, 21 Januari 2011

aku berharap...

aku berharap..aku dilahirkan semula.
kali itu, aku dilahirkan sebagai seorang yang mudah meluahkan perasaanku.

aku berharap..aku dilahirkan semula.
kali itu, aku dilahirkan sebagai seorang yang sangat caring dan prihatin.

aku berharap..aku dilahirkan semula.
kali itu, aku dilahirkan sebagai seorang yang peramah dan pandai berbicara.

aku berharap..aku dilahirkan semula.
kali itu, aku dilahirkan sebagai seorang yang tiada secebis pun sikap ego.

aku berharap..aku dilahirkan semula.
kali itu, aku dilahirkan sebagai seorang yang memahami secara total.

aku berharap..aku dilahirkan semula.
kali itu, aku dilahirkan sebagai seorang yang peka dengan perasaan orang lain..

aku berharap....
aku boleh perbaiki segala kelemahan aku..


aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca