KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Khamis, 6 Januari 2011

cara sampaikan kasih sayang dengan berjaya

assalamualaikum readers sekalian.

sesungguhnya, saya disini sangat berasa bangga menggunung kinabalu semegah banjaran titiwangsa dan sebongkak badang akhir sekali secantik Lisa Surihani. Walaupun aku takde la sepopular Hanis Zalika dan blog picisan ini tidak la menjadi bahan rujukan semasa namun aku bebangga dengan rakan bloggers sekalian yang berjaya menjejaki blog ini dengan jayanya..terima kasih dan sila tepuk tangan untuk diri sendiri, akan ku balas jasa kalian dengan menjelajah blog kalian apabila aku punya kelapangan didada ;) *sebenarnya, aku lebih selesa jadi silent readers.*

ok. habis sudah ucapan pembuka kata panjang tol.!

nahh..ini cerita pendek je. aku sangat sibuk tapi hampir setiap malam aku akan adakan sedikit masa untuk contact orang - orang tersayang. hahaha gila skema aku malam ni.!

untuk sesiapa yang dah kenal sangat dengan bff aku dan bagi yang tidak kenal, korang akan kenal dia jup lagi. she is my gorgeous friend, also a good friends. nice to being her bestfriend forever. sometimes, dia jadi sangat gila sebab dapat kawan yang gila macam aku. even dia nak tidur pun aku tak bagi and paksa dia dengar cerita aku. *gila kejam an..haha*

hubungan jarak jauh memaksa aku untuk paksa dia ada facebook. hahahaha

aku suka buat dia bengang tapi dia lebih suka buat aku bengang. selalunya dia menang, aku kalah sebab aku suka mengalah. bila dia dah naik moody tu, aku pula naik seriauuuu.! hahaha

lihat la. memang part ni kebijaksanaan dia. bila aku dah blur, aku buat macam ni. ini dinamakan sebagai gali lubang kubur sendiri. harap maklum.

walaupun macam tu, dia pandai sangat pujuk aku dan tau apa kelemahan aku TT__TT paling penting tiap kali aku tipu dia..KANTOI..tak.! sesiapa je yang aku tipu *aku tak pandai menipu*

so, makcik.! walauapapun terjadi. orang sayang makcik ketat2 jugak.! ;)
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: