KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Isnin, 10 Januari 2011

If I Were the Green Hornet

saya seorang penganggur. sekarang saya seorang blogger sepenuh masa. saya sedang menyertai contest daripada nuffnang. saja.! saya an majuk dengan nuffnang ;P sebenarnya saya seorang kaki wayang. tak.! tak.! saya memang suka tengok wayang. ye.! ye.! macam ada citer best je. lagi - lagi ada Cameron Diaz.! gila.! gila.! aku gila minat dengan beliau. kelaka la beliau ni. hihihi

synopsis ;
In the 3D action-comedy The Green Hornet, Britt Reid (Seth Rogen) is the son of LA’s most prominent and respected media magnate and perfectly happy to maintain a directionless existence on the party scene – until his father (Tom Wilkinson) mysteriously dies, leaving Britt his vast media empire. Striking an unlikely friendship with one of his father’s more industrious and inventive employees, Kato (Jay Chou), they see their chance to do something meaningful for the first time in their lives: fight crime. To get close to the criminals, they come up with the perfect cover: they’ll pose as criminals themselves.
credit to nuffnang ;)

If I Were the Green Hornet ataupun dalam bahasa melayunya..Jika saya ialah Tebuan Hijau ?? owh..owh..jangan pelik. jangan.! jangan.! pasti saya tebuan hijau yang sangat cute ;P


jika aku tebuan hijau..owh, kira supergirl la ni. apa yang aku akan buat bagi menghentikan jenayah dan menguatkuasakan undang - undang.? hahaha mesti ibu aku suh tolong die pergi NSK beli barang dapur. aegooo...oke.! mother first.!

takkan tu jela an, aku akan pastikan peragut - peragut kat Malaysia ni tumpas.! watchhhaaa.! saya benci anda..! b*t*h.! pastu, balik umah..mesti ibu suh aku basuh lantai toilet dan buang sampah. haiyooo...zazzzz.!

jika aku tebuan hijau..aku akan rahsiakan tentang kehebatan aku ni supaya lelaki diluar sana takde la seram sejuk an nak wat aku jadi awek dorang *perasan.!*. selalunya, kerja - kerja jenayah ni berlaku tengah malam an..jadi, malam - malam aku akan curi - curi kuar umah. kalau minta izin ibu die mesti tak bagi punya.!

"ayong..! kau nak ke mana malam - malam ni.?! anak dara tak baik keluar malam. balik..!!" 

aduh.! spoil la.! nak buat baik pun payah. bila pulak ibu aku ni bangun pun aku tak tahu. huh

hmm..aku rasa an, ada baiknya aku cipta klon aku yang boleh lakukan kerja - kerja membantu manusia lain dalam masa yang sama aku takde la kena marah dengan ibu sebab keluar malam. hahahaha

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nak sgt2 tgk!

Tanpa Nama berkata...

salam..

saya blogger separuh masa saja..

Unknown berkata...

lelaki ini.

mesti kena tgk ehh.! haha

Unknown berkata...

sr.

yeke..haha br tw nih ;)

Ina berkata...

aku pun join gak nih..hu..hu..goog luck...

Unknown berkata...

ina.

join cpt2.! ;))