KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Sabtu, 22 Januari 2011

Sahabat Blogger Day Out

hei SB ! korang join tak event ni ?? boleh main bowling ooooo...! haha aku sebenarnya tak sure nak join sebab al-maklum la aku ni pemalu. sumpah. nak klik button attending pun dah berdebar - debar rasanya. belum jumpa depan - depan lagi. nahhh ! mesti berpeluh - peluh tapak tangan aku nanti. ada gak bola bowling yang jatuh kat kaki. hahaha

30hb Januari 2011. 10.30pagi. Berjaya Times Square

untuk korang yang nak join nanti, jumpa kat sana !! untuk korang yang tak sure lagi. sure - sure la ehhh..hehehe oh ya. bagi yang mengenali aku dan sedia maklum dengan penyakit pelupa aku ni. tolong - tolong lah email ataupun buzz aku. ingatkan aku ! TOLONG INGATKAN AKU !

hmm camne ek aku kat sana nanti ?? dah la aku pendiam. pemalu dan pemalas. ehhh ?? banyaknye PE......

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

22 ulasan:

Hanis MY berkata...

wow bestnyaaa have fun k... sy singgah sini dan folo...

the garang berkata...

kau kan dah tua. so lupa tu biasa la. haha.

Biela Sapine berkata...

Heyy besh nyaa. Nak join tapi segan maa. Hek

Aesya Zealous berkata...

kalau kite pegi gak nnt, geng ng kite erh,kite pun pemalu..muahahaha!

Unknown berkata...

hanis.

tenkiu..

Unknown berkata...

amal.

tlg la ! ta hbis2. haha

Unknown berkata...

biela.

sy pn segan sebenarny ! haha

Unknown berkata...

aesya.

hahaha sama !

anamizu berkata...

cik ana nak pegi gaklah ^^
jumpe kat sane nti tau..hihi

recent post : |khurafat???|

BUDAK LAMPOH berkata...

JOM! !
meh join kontest nih~

http://lampoh09.blogspot.com/

Unknown berkata...

anamiza.

oke ! jmp nnt ehhh hehe

Unknown berkata...

kaled.

hehehe orait !

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

have fun there sis:D selamat bergatheringgg:)

F_H berkata...

perg.. aku nak pegi... tapi apekan ku daya... jauh nun di pantai timur.. keje x siap g.. kim salam kat sape2..

Tanpa Nama berkata...

salam...

bestnyaaa.....:)

Unknown berkata...

fifiey.

yeahhh sure..hehe

Unknown berkata...

line.

orait bebeh ! chill ! hehehe

Unknown berkata...

sekamar rindu.

meh la join sekaki ! hehe

Nazz@Purple berkata...

ala nazz de class..tak penah menyempat nak join gath geng blogger ni..

Unknown berkata...

nazz.

oke ta pe. g kelas lelok tw ! ;)

emarieys berkata...

alaa...terlepas la...
on the way balik kg time tue...

Unknown berkata...

mama.

arrrr...ta pe...ati2 drive ;)