KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Sabtu, 22 Januari 2011

22.1.11 untuk 200 follower

gila kentang !

semenjak aku rajin berblogwalking rajin sejak pukul12tghari tadi dan berpoya - poya kat group Sahabat Blogger ni..akhirnya pengunjung mencanak - canak kepada no yang chantek gila 200 ! tanks korang ! kalau ada yang aku belum follow tu sila remind ye ! aku follow nanti. hahaha

memandangkan aku sangat mementingkan ikatan persahabatan. jadi, aku rasa Sahabat Blogger adalah tempat yang terbaik untuk blogger malas macam aku. ngeee..~


Tenkiu daun keladi..rajin - rajin la datang lagi. muaxxxx !

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

saya org yg ke 201 ker? huhu~~~

the garang berkata...

terbaekk

the garang berkata...

nama aku kena mention lain kali. hahaha

kay yea berkata...

tahniah yaw~

Unknown berkata...

azmie.

yeke ?! hahaha sgt betuah anda.! *maaf. tade adiah r*

Unknown berkata...

amal.

ta mo ! erkkkkk ! ;P

Unknown berkata...

kay.

tenkiu..hehe

AfiqahZ berkata...

weee~
congrats ! :D

Tanpa Nama berkata...

wah
besh2!
kena rajin2 cam cik yuki kalo nk tmbah followers,kan???
hekhek

syuwai berkata...

tahniah~

^^

Unknown berkata...

miracle.

tenkiu ;)

Unknown berkata...

lelaki ini.

ye ! ye ! rajin2 lah ! hihi

Unknown berkata...

syuwai.

tenkiu ;)

Imran nyambek berkata...

wahhhhoii.power

lieya orange M.I. berkata...

tahniah, follower dah ramai.. :)
minat betul ngan korea ekh..ekh, ker jepun nih..tak tahu nak beza dah..;p

Unknown berkata...

imran.

hahaha super siyaaa...

Unknown berkata...

lieya.

korea la. hehehe