KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Isnin, 10 Januari 2011

Gara - gara AJL

AJL semalam...aku tak tau pun yang Aizat tak bertanding langsung.! hahaha 
AJL semalam...aku suka Adira punya persembahan yang gila mantap.! T_T rugi.
AJL semalam...aku tak tau pun yang Ana Raffali menang.! huhu tolong jangan ingatkan aku.!
AJL semalam...so sweat la si Faizal Ismail. hahaha
AJL semalam...aku speecess la bila dengar lagu Selamat Malam. Nak nangis kot.! sob.sob

ok.! Habis sudah.!

sebenarnya aku tengah feel AJL semalam, tiba - tiba aku dapat call. dapat je call tu aku dah habis bajet dah ada yang tak kena. hm. lepas je dapat call tu aku memang dah takde feel lagi nak tengok AJL sampai abis. ;(

pendekkan citer...

lepas habis je AJL tu aku pulak kena nyanyikan lagu Selamat Malam untuk tidurkan Noor Suhadah memandangkan dia menghadapi beberapa masalah hidup. Aduhhh.! aku nak nangis kot.! ;(

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

Lelaki Ini berkata...

suke tgk adira semalam!

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

lelaki ini.

tw ta pe.! hahaha