KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Jumaat, 21 Januari 2011

Pernikahan Zaquan Adha Dan Ayu Raudhah

wahh aku semakin bijak menggunakan title yang bajet hot sekarang ni. mesti ramai yang  google dan tersesat kat blog aku ni an. al-maklum la orang pemes kot. jadi mesti la cerita terhangat minggu ini. haha

oke "go a head" bak kata Faizal Ismail. "shut up not shut up" diam tak diam, kawin dah si Zaquan ni. der !! sejarah ni. tapi, aku malas nak citer la why ini semua menjadi sejarah. owh ! owh ! saya bukan ex girlfriend beliau oke ! tengok lutut lah berapa kali injurt ;(

aku sedih...!
mula - mula aku melepas si Aidil tu. TAKPE ! aku tak kisah bila cinta berpaling arah ! sungguh kiciwa disitu bila Rita Rudaini yang selama ni aku poooja tetiba rampas beliau daripada aku ! owh ! owh ! aku sangat tak kisah kalau si Aidil ni pilih cewek lain. yang ala - ala sebaya aku .tapi..aku sungguh tak sangka buah cempedak menjadi durian ! ahhh !

pastu, aku terus frust mencangkung bila tengok paper metro muka depan "perkahwinan Aidil dan Rita bergolak" dengan menarik nafas panjang dan memberikan sedikit tenaga, aku gagah perkasa berdiri. takmo beli paper tu !. aku mula malas ke stadium bola sepak. padahal tak pernah pergi pun. aku mula malas menonton bola sepak. aku mula malas dan bertambah malas.

tapi,

walaupun masih ada Zaquan Adha. aku masih lagi tidak mampu mengubati segala perasaan kecewa aku ni. walaupun kereta awak mabeles ! dan perjumpaan sekali imbas, aidil masuk kedalam lif 2. meninggalkan aku dengan wajah agak comel. oke takpe..ku berserah..


semua tu tinggal sejarah tingkatan 5. kerana aku telah go on dengan bro kadet yang lebih mabeles ;P 

Zaquan Adha dan Ayu Raudhah..selamat berbahagia. Tolong jaga bekas bakal adik ipar i bebaik ! die nangis ! i wat u masuk paper metro muka depan ! untuk gambar yang hots ! <- klik sini lah ! ;)


pssst : gurau je la. mana ada aku minat pun kat kembar ni. dulu je..

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

1 ulasan:

Unknown berkata...

selamat pengantin baru lah utk dia...