KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Sabtu, 16 April 2011

Kesayangan Saya . .

Assalamualaikum . . hello there !

Saya anak sulong !

Ok ! Thats not the point . .

Saya happy . . bila saya hilang sesuatu tuhan gantikan dengan yang lain. Namun, perasaan sayang saya tak pernah berubah . . kerana itu . . saya seorang perindu . . yang sentiasa merindukan kenangan silam dan semua mereka yang pernah saya kenali dan saya sayang . . percayalah . . sukar untuk saya buang perasaan sayang saya pada seseorang tu . .

Nahhh ! Sebenarnya . . ini la point asal ;

Saya, ada kakak sekarang ni . . sebelum ni, saya pernah cerita tentang seseorang 'gajus' dalam entri ini dan entri yang ni . . sempoi, baik dan paling penting penyayang . . but now, she at Dubai . . so, aku tengah menghitung hari untuk menyambut kepulangan beliau sekali gus menamatkan penantian yang menyeksakan ini . . heheeee . . semakin lama tunggu . . semakin rindu . . semakin sayang . . semakin derita !

Sis ! Cepat lah balik ! ;)

Selain tu,

Saya ada seorang kakak kat office yang memang nice giler ! Sometimes, dia lebih lurus daripada saya . . senang je orang nak sakitkan hati dia and nak lukakan perasaan dia . . saya sangat sakit hati dengan orang - orang tu . . but, dia sangat relax . . kekadang terlihat juga kesedihan kat wajah dia tu . . tapi seboleh - boleh dia nak hide semua tu . . honestly, saya sayang dia dan tak suka dia tak happy . .

Saya pernah cerita tentang dia dalam entri ini dan yang ini juga . . ala . . kakak yang suka warna ungu tu . . hehehee . . dalam salah satu entri tu, beliau pakai baju hijau muda sama macam warna baju saya . . heeee . .

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

mummysyafie berkata...

akak ada banyak kakak..ada 4 semuanya. tapi takde adik lagi sebab akak anak bongsu..meh jadi adik akak nak? nanti bagi coklat hari2..hihihihi

Unknown berkata...

hehehe seyes ke ni ?! nk coklat !!! hahaha