KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Rabu, 6 April 2011

saya seorang penakut

Assalamualaikum . . Hello there !

"Saya seorang penakut !"

Macam pelik je tapi tu la kenyataannya . . sebenarnya aku sangat penakut ! Macam - macam aku takut tapi ada ketika, aku perlu berpura - pura berani kerana pada ketika itu aku sedang menjadi seorang 'kakak' ataupun ketua . .

Keberanian tu datangnya daripada orang yang ada disisi aku . . walaupun jauh disudut hati ni, perasaan takut itu menghantui . . oleh kerana beliau lebih penakut . . so, aku perlu berlagak berani.

Aku sentiasa takut . . apa yang aku takutkan ?? RAHSIA . . hihihi tapi kalau seseorang tu rapat dengan aku, dia akan tahu . . banyak perkara aku takut. Kekadang ayat 'Takut' tu terpacul sendiri daripada mulut aku . .

Kekuatan aku adalah Dia . . Alhamdulillah . .

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

3 ulasan:

Zue Cancer berkata...

takot ke?hehhehe...jom kite tgok movie antu nak?zue tak awak tau

http://onlymezue.blogspot.com/2011/04/1st-contest-anispic-percutian.html

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

ta mo r . . . huhu sj je nk takot2 an sy . . .

~Saya Buncit~ berkata...

buncit pon penakut. nape ntah. tp kadang-kadang tibe2 je berani..gile kan?haha..follow sini.. :D