KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Isnin, 18 April 2011

Tak Beshh !

Assalamualaikum . . hello there !

Hari ni, aku rasa sangat tak besh ! Walaupun perkara tu tak berlaku pada aku tapi sebagai teman rapat . . aku rasa sangat sedih dan bimbang . . Mereka kawan yang baik . . Apatah lagi segalanya berlaku bertimpa - timpa . . terus terang . . aku sangat - sangat resah . .

Kisah 1 ;

Hari ni, KL hujan lebat . . memandu dalam keadaan yang mengantuk . . aku takde la nak pandu laju pun . . sejak berhabis duit tukar tayar dan rim ni . . aku lebih menjaga pemanduan aku . . sayang duit ooo !

Seperti biasa, sampai kat office aku baca paper kosmo sambil minum sekotak dutch lady coklat. Member yang dah datang awal mendapat panggilan telefon . . seorang adik . . excident ?! sebab break moto tak makan !

Syukur alhamdulillah dia berada dalam keadaan yang baik . . gembira mendengarnya . . tapi, berpura - pura cool . . owhhh terseksa sangat !

Kisah 2 ;

Aku, bukan seorang penghibur dan bukan juga seorang penyembuh yang baik . . aku tidak pandai bermain kata untuk menyembuhkan hati yang luka . . tidak bijak bermain dengan situasi . . aku tak pandai nak cakap . . "akak . . janganlah sedih . ." . . hope akak cepat pulih dan diubati hati . . tersenyum macam biasa . . tak suka la tengok akak bersedih macam ni . . urm . .

Kisah 3 ;

Aku resah gelisah . . tak kala aku berpesan berkali - kali . . "hati - hati kak . ." . . "jangan rempit tau . ." . . semuanya telah ditulis oleh takdir . . sungguh ! rasa macam nak tercabut jantung aku . . macamana nak buat ?! aku panik sangat ! Owhhh ! hospital mana ? mana ? aduhai . .

Selain risaukan akak comel tu . . aku turut risaukan bayi dalam kandungan dia . . urmmm . . sudah la baru 4 bulan ! aku sangat bimbang . . memandangkan suami dia takde kat KL . . menambahkan lagi level kebimbangan aku . .

Syukur alhamdulillah dia selamat cuma masih ditahan wad kerana denyutan bayi lemah . .

YaAllah . . lindungi la mereka . . sayangilah mereka . . selamatkan mereka daripada segala malapetaka . . amin . .

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

feyza berkata...

amin..=)
hope will be fine

Azhar Ibrahim berkata...

Hei kamu! Emilia accident eh?