KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Sabtu, 19 Mac 2011

Realiti

*update blog, sementara nak tunggu facebook loading . .*

Assalamualaikum ! Hello there !

Dalam entry yang lepas, terserlah betapa excitednya aku nak update blog pasni. At last, balik rumah . . tidur terus . . memang niat nak update tu takde langsung walaupun cerita berlambak ! thankful hari ni, aku free gila ! Hujan renyai - renyai yang tak berhenti lagi ni, buat aku mengantok pulak hihi ;P

Tapi . . aku tak tahu, nak story tentang apa ? haha


Telahku persembahkan ! Realiti hidup aku sekarang ni. Aku pernah cerita dalam entry lalu tentang betapa syoknya kerja aku sekarang ni . . bila dah start projek ta tahu la camne . . dengan dorang yang sememangnya best sangat !

Sepatutnya ada ramai, tapi aku rasa . . aku lupa nak bluetooth daripada dorang picture yang selebihnya hihi lain kali lah yee . .

Bila aku pergi kerja tu, banyak masalah aku yang aku terlupa. Paling best, aku dah kembali ketawa . . setelah sekian lama aku terlupa . . bila kali terakhir aku ketawa . . thanks guys sebab hadir dalam hidup aku ! ;)


p/s : now kat rumah ! gila bosan ! huhuhu

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

3 ulasan:

Unknown berkata...

mueeh dah lame bebeno dah engko tak ketawe ek..

teyn teyn berkata...

have fun in life . teruskan ketawa :)

Zue Sancer berkata...

yuki yang mane eh?lame tau zue tak singgah sini