KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Isnin, 25 April 2011

Awak . . seorang yang garang

Assalamualaikum . . hello there !

Saya takut dengan awak . . sebab . . awak garang . . tapi an . . saya suka sangat . . mungkin itu la sebabnya saya jatuh cinta dengan awak . . mungkin itu juga sebabnya kenapa saya selalu rindukan awak . .

Saya selalu buat salah . . sebab tu awak marah kan ? kalau saya tak buat salah . . awak gelak kuat - kuat . . oke . . awak sebenarnya gelakkan saya ni kan ? sebab awek awak ni lurus . . cian saya . .  heheee tapi takpe . . saya oke je . . haishhh . . ni yang buat saya makin rindu kat awak . .

Awak selalu mengucap panjang kan ? kan ? . .  hehee . . nak buat camne, kekadang awek awak ni suka mengarut . . nak itu ini . . bila awak mengucap panjang tu . . saya tersentap jap . . tapi, saya dah minta maaf kan ? kan ? . . suka tak ? suka tak ? . . saya lagi suka . .

Bila awak marah saya . . pastu awak usap rambut saya balik . . saya tahu . . awak nak pujuk saya . . heheee . . sebab tu la saya sayang awak . .

Awak marah saya lagi ke ? . . eh ? eh ? . . jangan la marah . . nanti saya rindu lagi . . acamne ?! . . acamtu kalo . . awak turun la kapal cecepat yer . . saya dah rindu nak bergaduh dengan awak ni . . heeee . .



OK . . aku rindu dia . . hahaaaa . .  sori korang . . ! ;P
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

cik ceri berkata...

tak paham!!! ahahahaha

hans berkata...

jiwang bebenor nih
hahahahaa