KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Selasa, 7 September 2010

kisah budak sengal beraya

assalammualikum..

"dibawah duli duli yang maha mulia raja raja. dengan ini saya mengistiharkan bahawasanya hari raya aidilfitri pada tahun ini jatuh pada....."

"ayong.!!! kau buat apa tu.?! sini.~ tolong ibu buat kuih ni. menghadap laptop je kerja kau. cuba la kau tolong ibu buat karipap ni, jap lagi berbuka..kau juga yang makan.."

haish.! kan aku dah terlepas tarikh raya.! nak berangan pun susah.


nota kidal : tahun ni, ibu seorang je yang excited nak raya. aku empat beradik yang bertungkus lumus. ibarat komander dan kadet kadet nya..

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

6 ulasan:

intanurulfateha berkata...

bagus~~
rajinnnnnnnn tolong mak!

Ad'am Haryth berkata...

cik yuki the eldest?

little black dress berkata...

haha..piqa pon cm2 gak...
oi..oi...kapten...
=P

Cik Yuki berkata...

intan. haha sgt rajinnnnn kn.? kn.?

Cik Yuki berkata...

ad'am..yes adam..i am the eldest.~ hihi

Cik Yuki berkata...

piqa. give me 5.! yeah.~ hahaha