KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Ahad, 19 September 2010

saya, awak, dia dan ....

awak.
tak pernah tahu
saya suka awak.
sayang awak.
cinta awak.
bila awak dengan si dia.
hati saya sakit.
saya sangat terluka.
sesekali rasa nak menangis.
tapi..saya belajar.
untuk kuat.
untuk tenang.
untuk redha.
sebab saya selalu fikir.
mencintai tidak semestinya memiliki.

kerana tak mahu si dia terluka.
saya mengalah.
tapi, awak percayalah.
saya takkan hilang.
saya selalu ada untuk awak.

suatu hari, dia hadir.

entah kenapa, saya serba tak kena.
entah kenapa, saya rindu dia.
entah kenapa, saya sayang dia.

awak..
saya dah jatuh cinta.!

tiba tiba dia mengaku pada saya.
tentang satu perkara ;

dia milik orang lain.

sumpah saya terluka.
sumpah saya sakit.
sumpah saya sedih.

tapi saya tak mampu nak luahkan.
setelah saya angau.
kini, saya jadi suram. seram.
saya jadi takut.

saya dah banyak berfikir.
apalah seterusnya.?
apalah akan berlaku.?
apalah nasib saya.?

jahat ke saya.?!
mencintai lelaki milik orang lain.??
kenapa mesti letak saya ditempat itu.?!

kalaulah dari awal lagi saya tahu.
saya tak mencintai awak.
saya tak mencintai dia.
saya takkan jadi begini.

sungguh.!
saya kecewa.

kesihatan saya bertambah tak menentu.
saya nak awak.!
awak dimana.?!
kenapa awak hilang diwaktu begini.?!
awak...

saya keliru sangat.
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

adeyh!
sedeyhnyew..
x mo sedeyh2 okeyh!
chaiyok2!

Unknown berkata...

huhu tq.!