KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Khamis, 2 September 2010

no title

beritahu anda : sebenarnya aku sangat serabut dan blur dengan satu kejadian. kejadian itu benar melukakan aku.

awak.

bila awak terleka dengan mereka.
saya rasa sunyi.
saya rindu.
saya cemburu.

bila awak kata tak sayang saya.
hati saya sakit.
saya geram.
saya kecewa.

bila awak kata saya macam macam
saya tersenyum.
saya anggap awak bergurau.
saya tak kisah.
saya merajuk sikit je.
sesaat kemudian saya ok je.

awak.

suatu hari, awak dengar sesuatu yang buruk.
awak tak tanya saya pun.
tapi awak marah saya.

saya tersenyum.
saya tahu awak nasihat saya.
awak..tak marah saya kan.?

tapi..
awak marah lagi dan lagi.
tersinggungnya saya.
saya rasa awak tak faham saya.
saya rasa awak tak kenal saya.

saya marah.

kita bergaduh.
saya dan awak ego.
kita terus salah faham.

saya kecewa.

kerana marah saya hilang awak.
kerana marah awak benci saya.
kerana marah kita dah tak macam dulu lagi.

saya sedih.

jika kita bersama lagi.
pasti akan terungkit cerita ni.
pasti akan menjadi punca.
pasti kita tak bahagia.

awak.
saya rindu awak.
saya nak kita macam dulu lagi.

alangkah bahagianya saya jika waktu boleh diundurkan
alangkah bahagianya saya jika kita tidak terpisah.
alangkah bahagianya saya jika kita tidak bertengkar.

nota kecik : sesal dahulu pedoman sekarang.
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

6 ulasan:

little black dress berkata...

huuuwaaa....
piqa pom nak kate cam2 gak kat someone...
tp msti dy xmo dgr dah...
sob..sob..

Cik Yuki berkata...

piqa.
huhuhu bila dh jd, mmg ssh nk jelaskn.
mgkn kte leh bgtw die.
tp nnt mst t'ungkit lg.
urm. sbr jela k.

vidadarisakura berkata...

sabar jak lah... ;p

Cik Yuki berkata...

vida ; tgh sbr lar ni. hehe

Chenta Rasa Sayang :) berkata...

cik yuki sedang JIWANK! hehehe. =)

Cik Yuki berkata...

shybie.
sy sedang jiwangs ni. haha

*malu lor.~