KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Selasa, 12 April 2011

Rindu . .

Assalamualaikum . . hello there !

Kalaulah kau tidak melakukan perkara itu . . pasti bukan derita ini yang aku rasai . . pasti bukan ini yang aku lakukan . . sejujurnya, aku terlalu merindui kau . . setiap saat dan tempat . . aku sentiasa memikirkan kau . . kenangan terindah . . itu yang sedang aku alami . . apa yang aku mahukan kini adalah kau kembali kepada aku !

Tolonglah kembali ! Tolonglah  hentikan segala penderitaan yang kau beri kepadaku . . sesuangguhnya aku tidak mampu lagi menghadapi semua ini . . Aku tahu, kau boleh kembali kepada aku . . asalkan kau tinggalkan dia . . hmmm . . aku bukan pentingkan diri sendiri . . kau sendiri tahu bagaimana aku . . tapi, kau tahu kan ? apa yang aku buat, bersebab . . apa yang aku lakukan segalanya bukan untuk diri aku sendiri tetapi untuk kau . . fahami la aku walaupun sedikit . .

Maafkan aku kerana buat kau begini . . bukan kehendak aku . . tetapi, aku takut kau diapa - apakan . . aku khuatir jika kau terus hanyut . . mungkin ini yang terbaik . . aku sayangkan aku dan taknak kau disakiti oleh sesiapa pun . . walaupun aku tahu, aku tak berhak seluruhnya untuk mengatur hidup kau . . tapi kau perlu tahu . . aku ingin kau temani aku disyurga kelak . .



aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

3 ulasan:

Kicap Manis Media berkata...

HUHU! Banyak entry jiwang SM baca mlm ni! Sangat mengembalikan SM ke zaman cinta monyet! :D

Entry khas buat Yuri Gagarin!

http://shairazisaidin.blogspot.com/2011/04/berak-dalam-seluar-kisah-sedih-yuri.html

Unknown berkata...

hehehe ni je y dtg time2 cmni..haha

almas alin berkata...

cik yuki xcomel kalo sedih sedih.chill ok dear! thx for ur support on my post.i da remove post tu.