KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Ahad, 24 April 2011

Bukan Yang Terbaik

Assalamualaikum . . hello there !

Sebagai manusia biasa yang dilahirkan dengan serba kekurangan, aku tidak la sempurna mana. Apatah lagi aku juga tidak setanding dengan mana - mana manusia yang lain. Mungkin sikap aku tidak ada yang terpuji dan mungkin juga aku bukan yang terbaik . .

Aku . . hanya manusia biasa . .

Aku minta maaf kalau aku sering terlepas pandang . . aku sering mengabaikan . . aku sering terlupa . . aku minta maaf bebanyak . . aku tahu, aku careless . . aku bukan kawan yang baik dan aku tidak layak mempunyai sesiapa untuk dijadikan kawan . . sejujurnya aku tidak mempunyai sebarang komitmen untuk itu . .

Entah la . .

Hanya tuhan yang tahu apa yang aku jalani . . sebab aku berbuat sesuatu . . hanya satu yang aku pinta . . Maafkan aku . . aku tidak boleh memilih . . ini yang aku nak . . ini yang aku jalani . . maaf kerana tidak mampu jadi yang terbaik . .



aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

Kicap Manis Media berkata...

semua org tak sempurna, yang sempurna hanyalah Rasulullah. :)

Khas buat peminat LADY GAGA. Panas!!! Media Malaysia pun belum tahu lg!

http://shairazisaidin.blogspot.com/2011/04/benar-lady-gaga-dah-kahwin-okdengan.html

Azhar Ibrahim berkata...

Tak elok la cakap camni. Allah SWT marah. Memang la kita ni serba lemah, tapi merendahkan diri ke satu tahap yang takleh diterima, kan itu maknanya kita menafikan diri kita ni ciptaan teragung Illahi?