KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Ahad, 18 Julai 2010

suatu ketika dahulu

suatu ketika dahulu aku sangat cantik.!

hahahahahahaha.~

tipu jela. ngee.~
suatu ketika dahulu aku sangat kurus.
tapi sayang..
semua gambar.gambar yang menunjukkan betapa kurusnya aku..
sudah aku FORMATkan sekali dengan segala jenis folder.folder penting
TT_________TT

tapi

ketika ini

tidak lagi...!!

arghhhhhh.~

diet.
diet.diet.
diet.diet.diet.
diet.diet.
diet.

(errkkk.~alhamdulillah)






pssst : sedapnya buger daging ni.~ =.=
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

12 ulasan:

almas berkata...

cehh! diet ape mkn burger.hahaha ngada kn.

zBz berkata...

hahahaha xpe..beger 1 je kot hahaha

chuba.cuba berkata...

hai~
budak bebunga2 mesti la kena besa.
haha

alvin takda umah harga 8juta berkata...

adessss...

adakah ini rintihan gadis comel??

Cik Yuki berkata...

almas. haha tergoda smlm adik masak burger. ngn kakak2 die skali join.! haha

Cik Yuki berkata...

syu..~
kau memang kan.?! heee.~ sbo jela.!

Cik Yuki berkata...

zBz. nk kasi i b'tmbh gemok ke galakkan tuh.? TT__TT

Cik Yuki berkata...

alvin. sy terlalu comel da.~ TT__TT

chuba.cuba berkata...

haha
awat ko ni?
kejap bunga2,
kejap jiwa kaco alek.
haha
blah la nk tutop fb.
sape lg nak aku kenakn nati.
hu

Anne Boleyn berkata...

haha diet tapi kekenyangan baru lepas makan burger yerrr :p


p/s : hari ni ada banyak slot baru keluar kat HLN. Ada resipi, petua, one in love, gosip sopan and macam2 lagi. jemput baca yerr :)

Cik Yuki berkata...

hohoi.~
ad je ko ni an. huh.
sebok r ko syu.~~

Cik Yuki berkata...

anne.
hehe tergoda. tergoda.
ta leh wtpe dh. hahaha

orait.~