KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Jumaat, 2 Julai 2010

jawapan untuk indah dari cinta

entry kali ini akan buat aku kelihatan seperti gay.! (hahaa benci ayat lebian. gay nampak metroseksual sikit la la la) jangan terpedaya dengan tajuk diatas.! hahaa.~ tertipu sudah.

der..kenyataannya (aku baru lepas melepak kat blog ini) aku memang sangat jiwang karat, lebih karat daripada besi karat taw. geli best jiwang nih.! tapi, menyakitkan hati bila tak dilayan. merujuk pada post cik intan ini (sangat memberi inspirasi. aku suka blog cik intan taw.!)

ok, actually aku ni memang sangat setia ok.! tak kira la dengan sesiapa pun. kawan ke, future boyfriend ke, future husband ke..setia.! itu tak dinafikan (punca single sampai sekarang.)

cerita pasal indah. aku sebenarnya disahkan mereng apabila terpesona dengan keindahan langit ketika aku melepak keseorangan di area taman tasik perdana (feveret place aku. aku ada disana setiap kali aku hilang). jadi, aku terus mereng dan mereng la melayan emosi aku. yelah.! jiwa jiwang kan. hahaa.~ penyakit mereng tu masih belum pulih lagi hari ni. huhuu

suhadah (bestfren yg gila baik) pesan, mesej dia kalau dah sampai rumah dan aku hampir lupa berbuat demikian jadi untuk tidak diketahui tentang kealpaan itu, aku bagi ayat ini. "hai Indah.! diriku telah tiba di rumah. itu sj utk report petang ni. sekian. wasalam. tq" (sumpah aku heran.! dalam hp pendek je ayt ni. apesal bila taip jadi panjang.?! huh.) dan dia balas malam (dia memang balas lambat.)

psstt : dia tak jiwang taw.! tapi gila mental hepi go to laki. hahaa.~

start dari hari tu, aku panggil dia indah dan dia panggil aku cinta. aku malas nak soalkan kenapa panggil aku cinta sebab aku never care pasal tu. aku cuma anggap dia pun disahkan mereng selepas terpesona dengan seorang jejaka yang telah jatuh cinta padanya..hahaa.~

hari ni dia tanya. "why u call me indah.?"

dengan mood jiwang ; sebab banyak perkara yang indah tentang makcik (panggilan manja) beri dlm hidup orang. mck nmpak sgt indah dipandang. begitu juga dengan kelakuan mck y lucu dan pelik..beri rasa yang indah bila diingatkn balik..see.? u r sooo indah dlm idop orang, kalau tanya tuuutt pun dia mesti setuju. (dengan ikhlas dan bersungguh.sungguh taw aku beritahu dia.)

dah send aku pun tersenyum..hehee..~ mesti dia terharu giler.! (anggapanku)

psstt : diingatkan sekali lagi, aku masih lagi mereng setelah terpegun dengan keindahan semalam.!

then, dia pun balas la mesej tu "sengal ko.! belasah t.! jgn ah gedix2 ngok.." haaa..kan aku kata dia tak jiwang.! dia tak pernah layan jiwang aku. paling tinggi pun die gelak sampai sakit perut. hahaa.~ layan jela.

perkara yg sama berlaku juga dengan si Adam (bukan nama sebenar) apabila aku cakap "sayang sangat..! gila tak sayang..!" (sweet kan.?) then dia balas "lu memang gila pun cayunk.ha ha ha" see.? sorang lagi. aduh.! by the way, aku suka sikap sempoi die walaupun dia tak jiwang hahaa.~

pssstt : adakah aku sangat gay. . .?! memang TAK ah.! aku straight ok. huhuu.~ suhadah bestfren aku sampai mati.! never replace (aduh.! jiwang pulak..ngee.~)
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: