KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Sabtu, 19 Februari 2011

Rindu Setengah Mati !

Assalamualaikum..tak jawab dosee..

Beberapa hari ni, aku rindu sangat pada Noor Suhadah. Rindu yang teramat sangat ! Yelah, kalau ikotkan..aku sangat perlukan beliau disisi aku sekarang ni. Nak berborak, bercerita. Melegakan sikit perasaan yang gundah gelana.

Tapi,

Aku taknak menyusahkan dia lagi. Aku taknak dia tau betapa teruknya aku, walaupun dia dah tahu. Aku rasa, aku dah banyak menyusahkan hidup dia. Yelah, jadi kawan aku ni bukan senang. Macam - macam karenah. Macam - macam pe'el ! Semua dia layan, kalau sesetengah orang tu. Aku dah kena tinggal ! Kesian dia ;(



Oleh itu,
Makcik ! Nek rindu makcik ! Call ar nek, kedit nek ta de ! Tak kan ta paham - paham kot ! T.T

p/s : aku ni pun, bukannya dia baca pun blog aku ni T.T hmmm..
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

4 ulasan:

mummysyafie berkata...

layan gak lagu ni erkk..selalu dgr tapi tak tahu sapa singer nye

rindu erkk..pi la call kawan tu.

gEe berkata...

suke lgu ni. :)

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

mummy.

bkn ta mo cl tp hehehehehe

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

gee.

sama lah ! hihi