KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Jumaat, 27 Ogos 2010

siapa Noor Suhadah. . .?

seminggu sebelum tarikh keramat 19 Ogos 2010.
kau asyik mesej aku tak henti.

"kau datang tak.?!"
"kau mesti datang sebelum pukul12 tengah malam."
"aku nak hari khamis kau ada kat sini."

aku buat derk.
aku cakap aku tak boleh datang.
aku beri sejuta alasan.

hati kau sakit.
kau marah marah dan moody.
kau tak tahu, aku memang nak datang.
aku cari duit supaya boleh datang.

petang rabu,
kau mesej lagi.

"weh, kau datang tak.?!"

"aku banyak kerja la.." balas ku.
kau tak tahu, aku sedang bersiap siap utk kesana.
kau marah.
aku marah kau balik.

akhirnya kau minta maaf.

aku tersenyum. aku tak marah kau pun sebenarnya.
aku gurau je. aku nak buat surprise.

first time kita celebrate brithday bersama.
aku tahu kau teruja.
aku pun.!

aku dah datang.!
sebelum hari khamis.
petang rabu.! (^.^)

selamat hari jadi.
aku bukan anak orang kaya.
yang boleh tunaikan segala hasrat kau.
aku tidak punya harta.
aku tak mampu beri barang barang berjenama seperti kawan kau yang lain.
sesekali. aku tak mampu buat kau ketawa seperti kawan kau yang lain
apa yang aku ada..keikhlasan.
apa yang aku mampu cuma ADA disisi kau.
biarpun sesekali aku gagal berbuat demikian.

kau sahabat yang terindah.
aku diduga berkali kali kerana persahabatan ni.
pelbagai halangan aku cuba tempuhi.
sesekali aku jatuh.
tapi, kau buat aku bangun semula.

aku bersyukur apabila kau memilih aku sebagai sahabat kau.
terima kasih.

~.::SELAMAT HARI JADI INDAH::.~

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

5 ulasan:

Ad'am Haryth berkata...

sweet..:)

Ad'am Haryth berkata...

sweet..:)

♥cutebabygirl♥ berkata...

bestnye korg..akrab sgt..
jeles ah~
i takde pun kwn serapat tu..huhu ;(

Cik Yuki berkata...

ad'am. tq..hihi

Cik Yuki berkata...

cutebabygirl. hihi smakin rapat semakin teruji.