KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Jumaat, 4 Februari 2011

demam dan cawan yang pecah !

assalamualaikum..tak jawab dosee..

hai readers..apa cerita korang this week ?! owhhh aku masih mengalami masalah dengan wimax yang super slow dan kebuntuan idea untuk menulis. haha sebenarnya banyak tapi macam tak boleh nak publish je..

hari ni,

aku demam lor ! takde la teruk sangat tapi bila batuk tu rasa macam nak pecah jugak la otak ni ! flu tak ingat bila aku tak boleh nak tidur sebab sesak nafas.

hari ni,

mood ibu aku tak berapa nak baik. alahai..biasa la. kalau dapat anak notty macam aku ni, mood ibu mana yang oke an ?! hahaha then, adik ibu aku datang rumah. seperti biasa, aku mengambil tugas membasuh pinggan dan cawan lah.

dibantu oleh adik aku, dengan aku yang mamai sikit sebab kepala pening dan bahu sakit. aku cuci cawan dan aku telah berjaya pecahkan 2 cawan !

kejadiannya seperti ini ;
  1. cawan yang telah disabun tu terlepas daripada tangan..dek kerana licin time nak membilas..prangg !
  2. cawan yang telah dibilas, nak letak kat tempat yang sepatutnya..sekali, terlepas daripada tangan..prangggg !
oke !

aku berjaya menambahkan level moody ibu aku.! tahniah kepada diri sendiri ! huhuhu

niat asal nak tolong kutip cawan yang pecah, suddenly..serpihan tu tercucuk kat jari. disebabkan rasa sakit, cawan yang pecah satu lagi kat tangan kiri, aku lepaskan...zapppp! luka tapak tangan kiri aku !

tahniah !
sakit wehhhhh !! T.T

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

13 ulasan:

ABSOLUTE berkata...

mcm2 masalah muncul
tiba2 kan, biasa la tu.
kita kn manusia. :)

Unknown berkata...

yelahhh..
agk skit kot..
huhuhuhu

Tanpa Nama berkata...

adeyh2!
kesian kamo..
moga sumenya okeyh nanti tow!
jaga diri!

a little less conversation berkata...

sudah jatuh ditimpa tangga..
sudah pecah berdarah pulak..

kuang3

Unknown berkata...

lelaki ini.

oke ! tenkiu ;)

Unknown berkata...

hi a little less conversation !

so sweet..tenkiu ;)

Tieah Madian berkata...

Adoi..
Aku pun pernah gak time cuci2 tu, terlepas brg dr tgn..
Nsb tak luka tau..
*Please tukar kotak komen ke pop-up window derr..

Segmen: Bila BLOGGER Jadi PELAKON

Tieah Madian berkata...

Boleh rujuk sini dear..

http://dhatieku.blogspot.com/2010/10/jadilah-blogger-prihatin.html

*Untuk tukar kotak komen ek..

Unknown berkata...

nak award x?

farhanieza berkata...

haha..chill babe..pecah kaca pecah gelas tu biase la.. hee..

Unknown berkata...

HS

ad award ka ?? hahaha

Zue Sancer berkata...

wow!!!melmapaunyer background gambar sushi gitu huhu...zue pon nak tuka template la da bosan ngan yg lame

Biela Sapine berkata...

Kalau demam, rest je tau. Hee
ehh ehh sakit nyaa, ngeri dengarr