KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Sabtu, 12 Jun 2010

Bersamamu by Putih Band

.bersamamu aku merasakan seperti orang yang paling istimewa.
.bersamamu aku seperti bintang bintang yang slalu bersinar.
.aku bahagia.
.aku bahagia.

.bersamamu aku merasakan kedamaian yang tiada terkira.
.bersamamu aku seperti matahari yang slalu menyinari.
.aku bahagia.
.aku bahagia.

.bagiku hanya kau yang terindah di antara bunga bunga itu.
.bagiku hanya kau yang terindah di antara bunga bunga itu.
.bagiku kaulah segalanya.

.bersamamu aku bagai langit yang slalu menaungi hatimu.
.bersamamu aku seperti pelangi yang menghiasi duniamu.
.aku bahagia.
.aku bahagia.

.bersamamu aku merasa bahagia yang sesungguhnya.
.bersamamu di sisa hidupku.

psssttt : our song. huhuuu haish ! bila agaknya boleh 'post our song' to bf pulak ? ngee~

:download here:

Luv, Khairul Atikah.(xoxo)


aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: