KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Jumaat, 18 Jun 2010

bila yang di impikan tercapai

huhuu.~

sangat lah rajin diriku mengupdate blog aku petang ni (tak macam petang) akhirnya penantian berakhir dengan happy ending bila dah cukup 100 orang follow blog yang membosankan ini (sah.sah.ad yang menyesal..ngee.~)

berbalik kepada niat asal. aku sangat kemalasan nak update blog ni tapi entah bila aku add Cik Intan ni kat facebook then aku terperasan dia ada blog. so, aku just blogwalking tanpa niat baru aku teringat. dia ni la yang aku admire giler suatu ketika dulu konon nak jadi blogger cam die r. page gempak..de banyak benda baru. pastu tenet kena potong..haram aku nak teruskan niat aku. hahaa.~ hangit.hangit tahi lembu. grr.~

tettt.~

niat memang ada nak tambah lagi tapi taknak mendesak. hehee.~ lagi pun, dah nama owner pemalas. so, orang len punya blog ada icon bling.bling.~ pastu ada link color.color.~ pastu ada yang macam.macam.ada pun ada juga. huhuu.~ jadi memang jauh panggang dari api la an kalau bercita - cita nak naikkan trafik blog ni secara drastik. anjakan paradigma pun belum tentu ada yang berminat an.

jadi,
biarkan diriku ini berjinak-jinak dulu dengan segala aksesori blog ni (yay! apesal korg puny blog ada lagu..blog aku sunyi ???!!) pastu biar la aku bersihkn kekaratan di otak ni dulu. letak minyak pelincir yang baru supaya lebih lancar pembelajaran aku. huhuu.~ ala..semua tu agar blog aku nampak indah.~

paling penting ! motivated diri untuk lebih RAJIN daripada MALAS. ngee..~



pssst : Noor Suhadah. aku rindu kau !
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: