KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Sabtu, 12 Jun 2010

cerita hujung minggu yang belum sampai penghujungnya..~

KECEWA thp gaban bhai ! semuanya gegara Celcom 3G WAP. memang sial la benda haram tuh! entah bila pulak aku setting ke situ ?! nak menangis aku menopap at last mesej Noor Suhadah tak sampai 20sen. tinggal RM0.00 (T______T) sakit ati ! da r itu je penghubung aku dan dia. makan ati dowh (rasanya Noor Suhadah lagi makan ati kot dpt kwn mcm aku..uhuk !)
(muka gatal. time muda mudi ini..wee~)
So, aku bukan aje over nite tapi over to aftenon to evenin and mungkin to nunite alik (tak tito lagi ni der..) kedit punya pasal.aku MengOn9 hiburkan ati nih.grr~.hadoiyai.so, dengan badan yang tak sihatnye..urm..forget it !

Hari ni, adik aku. Dak Wani (no3) telah mengotakan janjinya untuk masak. Ngee~ bangun lambat die. ibu aku dah wt muka.huhuuu.sebab itulah aku tak suka nak berayat manis dengan ibu aku tu.asl die dah bangun je dari tido sume kena bangun juga.kalo lambat habis la.bukan jiran sebelah je.jiran blok sebelah pun boleh dengar die leterkan anak - anak gadisnya..

hari ni aku terkecuali kerana AKU BANGUN AWAL !! hahaa (sebenarnya tak tido..shhhh~) so, awal - awal lagi aku dah siapkan keje aku supaya tak kena bebel. ibu aku cerewet dowh. hanya Dak Wani je rajin layan karenah die. Itu pun nangis die tadi sebab kena lecture (T___T) cian kot.

Dak Mira (bongsu a.k.a kakak KAMI) die bebangun terus pergi basuh baju. asalkan ada kerja, takde la ibu aku bebel. hahaaa. Dak Nuar (No2) tido ! dia telinga tebal. ibu aku bebel la camne pun kalo dia kata dia taknak bangun. jangan harap dia nak bagun. huhuuu~ btw. sumenya berjalan dengan lancar.
(rindu Noor Suhadah larrr)

hari ni pepagi lagi dia da bagitau aku yang dia AKAN BUSY YANG TERAMAT SANGAT SANGAT dan SANGAT. urm..rindu dowh ! tapi takpe, aku faham. cuma agak riso sebab die pun still demam lagi. budak tu rajin naw~ buat keje umah ! kalo die dah menapak kat umah orang tu lagi la die rajin. lambat la baik demamnye kalo camtu. huhuuu~ (berlagak tak riso.) relax sudah ! (fake) (!___!)

tenet ni memang jeles r dgn aku.!

kalo korg baca nada macam moody je..MEMANG PUN ! sebab tenet ni kejap ADA kejap TAK ! memang TAK ah kalau cam gini. ponat den nak kena reset.reset dan reset lagi. grrr ~

pssttt : rerasanya aku paling bersemangat update blog bile bulan JUN ah. cuba berpaling pada tahun lalu. bulan JUN paling banyak post entry an ? huhuuu kalo camni, kena cari fren name JUN ah mesti lagi bersemangat (ayat menyakitkan ati NoOr Suhadah lagiii...mck ! gurau k !) uhuk ~

Luv, Khairul Atikah

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

moga dieew sembuh!

intanurulfateha berkata...

.rajin3 update tau
.at least 1 entry ;D

Unknown berkata...

Jantan keparat : hahaa orait der

Unknown berkata...

cik intan :

baik lah ! heheee