KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Ahad, 13 Jun 2010

kenduri kawin aku...ngee~

Chooi ! mustahil la aku kan. calon pun takde lagi (muka patrik star sedih) tadi aku pergi weding someone.

wedding sape yek ? urm..wedding kawan ibu aku. punya anak daa..anak die yang kawin bukan die. hehee aku ni bukan la jahat sangat der..nakal tu ader la.

time makan bersuap tu tetiba je aku terfikir sesuatu.

"der..kat atas meja tu ada ayam..ikan..udang..sotong..apesal la kau suapkan bini kau nasi kosong jew ? jangan la camtu...pasni entah bila lagi la nak suap bini tu kan..??"

ehemm..lelaki la katakan..hahaaa aku tak bermaksud SEMUA LELAKI taw..cuma JARANG - JARANG (bak kata ahli nujum pak belalang lah !) jom main game ni...wee~

KALAU LA....

KAWIN nanti. aku akan mintak die suapkan aku udang goreng tuh ! BUANG KULIT YE SAYANG..(sambil tersenyum manja) *ngee~ nk muntah lak.

KALAU LA....

Noor Suhadah..nak sangat an jadi pengapit aku ek ?? bagus..bagus..baca plan aku ni bebaik supaya kau tau apa tugas kau nanti.

- yelah, biasanya kalau we~wedding ni meja makan pengantin ar paling sOodaap makanannye. Jadi, kau kena pastikan pinggan aku nanti tak kosong taw. aku nak IKAN SIAKAP tu. aku nak AYAM yang sE'eko tu. potongkan ! masukkan dalam pinggan aku. haaaa jangan lupa feveret aku UDANG tu..buang kulit taw..

kalau tak nanti tuan rumah yang abiskan. aku taknak melepas ~ (selalu buat keje ni time wedding ke~cousin aku..) aku takmo nanti dorang tunggu depan meja pengantin tu sebab nak melahap udang size XXL tu. (yela, barang mahal tuuu)


ingat tau ! huhuu


KALAU LA...

cukup la..aku penat tergelak ni..huhuuu~



pssst : takleh nak jual minyak sebab market takde. ngee~
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

mademoiselle azieshakespeare berkata...

hahha sabau je la,
demand di ni :D

Unknown berkata...

hehee biasa.!