KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Khamis, 17 Jun 2010

dan akhirnya aku terdiam

aku cakap aku bahagia.
kau kata TAK.
dan akhirnya aku terdiam.

aku cakap aku gembira.
kau kata TAK.
dan akhirnya aku terdiam.

aku cakap aku ok !
kau kata TAK.
dan akhirnya aku terdiam.

kau tahu ?
hanya kau yang mampu buat aku terdiam.
hanya kau yang tahu aku berpura - pura.
hanya kau yang tahu laranya hati aku.

kini.
kau tiada lagi.
untuk katakan TAK.
kau tiada lagi.
untuk pulihkan semangatku.
kau tiada lagi.
untuk buat aku ketawa.

kau..
buat aku terdiam dan berfikir.
boleh ke kita kembali seperti dulu.?
kau..rindu aku.?

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

qamarguyz berkata...

salam ziarah..
s0al kata lidah boleh b0hong, s0al rasa hati tak pernah menipu..sabar la yer..
kenangan bisa berulang

Unknown berkata...

salam. tq.
mmg sedang diduga kejap...huhuuu