KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Ahad, 27 Jun 2010

what's on your mind?

kalau dalam facebook, aku suka kotak ni. fungsi kotak ni adalah buat aku merapu meraban dan mencarut apa yang patut buat ramai salah faham pastu dorang tanya aku banyak kali (comment) pastu aku jawab. ceh.! kira popular lah..ngee.~

aku benci bila dah jadi macam ni. sesumpah aku anti giler dengan kotak tu.!

tak payah bayangkan, just baca je..

3 kali send by via celcom sms gagal dan 4 kali klik keluar box bertulis please try again.!

memang menyakitkan jiwa sekejap.! tak.! agak lama..! senang cerita..kerana nyamuk sekor habis satu kelambu aku bakar (der..! berperibahasa pulak.)

inilah yang nak aku carutkan dalam box itu :

aku rasa menyesal.! ya.! itu yg aku rsa tp aku plg rsa sakit. pnt...! pnt yang t'amat sgt..jujur aku da tak larat lg nk b'pura2. aku da tak mampu lg nak b'dalih..aku rsa lesu smpaikn aku b'harap semua rsa akn ku lempar jauh..jauh sekali.! biar rosak.! biar b'akhir.! janji aku puas.! aku lega.! smpai aku rsa bahagia tnp kau.! sbb aku sgt merana.! jahanam punya P1.! sbb kau..aku tak dpt on9 dgn waras.!! Arghhh.!! tw tak.?! aku BENCI via celcom sms.!

der..aku rasa kalo b'jaya post carutan.carutan ni mesti gempak kot.!

sebab.sebab nya...:

entry ni lebih daripada 420 patah perkataan. tak lepas langsung untuk post. la la la la..
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: