KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Ahad, 27 Jun 2010

jom kenali freak girl a.k.a Khairul Atikah

kenapa la ada entri ni.? cet.! macam ada je orang nak ambil tahu pasal aku kan.? actually, aku post entri ni atas dasar suka.suka dan nak jelaskan semua salah faham korang terhadap aku. secara teknikalnya, aku pun tak berapa kenal dgn diri aku sendiri hahaa..layan.~

blog aku kan.? jadi, nak post pape entri pun boleh kan.? kan.? huhuu.~

secara fizikalnya. dia seorang yg gemok, pendek, buruk. la la la (sungguh tak reti nak angkat bakul..hahaa)  tak mau cerita pasal fizikal atau apa. itu tak penting langsung (bagi diriku..)

jom amik tau pasal perangai aku.

aku ni sangat.sangat panas baran. bila aku diam maknanya aku dah touching dan bila aku banyak cakap maknanya aku memang tak ambil kisah pe yang anda.anda dan mungkin anda tengah kutuk tentang diriku. huk3. secara fizikalnya, sikap aku akan berubah. contohnya ; aku takkan buat apa.apa untuk balas balik. aku akan diam dan diam. paling tidak pun aku akan sepak tin yang tak berdosa tu. bila kena cermin kereta orang aku menyorok lepas tu aku gelak kuat.kuat. la la la  eh, aku cakap apa tadi.? tak.! bukan aku yang sepak tin tu. tak tau la sape. huhuuu.~

aku ni bila marah..hmm..semua keluar (dari mulut) tapi aku takkan campak barang.barang sebab sayang..yela, nak beli susah. hahaa aku bukan membebel tapi maki nasihat jadi memang bingit ar telinga korang. btw, time tu better korang pekakkan telinga dan bila korang soal aku balik "kau cakap apa..?" aku nak gelak.? please la.! hmmmmm..ye.! aku akan gelak. hahaa..bengong taw korang. sia.sia je aku marah.marah korang boleh tak dengar. huhuuu. itu yang aku sedar. tentang aku..

aku cepat marah dan cepat sejuk. kalau aku tengah marah, aku akan buat apa je yang aku suka. contohnya ; delete account facebook. alah, senang citer..berpandu kepada entri sebelum ni, bila aku marah..aku akan buat benda yang takde kena mengena dgn punca aku marah. aku marahkan tenet tapi facebook yang kena maki. aku marahkan facebook tapi tenet yang dapat maki. lebih kurang mcm tu la. gedik kan.? ye..saya jiwa gedik.!

teettt..! paling lama aku marah pun 30minit. lepas tu aku ok balik. aku tak reti nak marah lama.lama sebab aku takot kehilangan orang yang kena marah dengan aku tadi..hahaa yay.! sayang kot. berapa lama jela aku boleh marah.?? buat masa ni. ada orang hina aku pun aku still tak marah dia lagi.

senang citer, aku akan buat apa saja untuk puaskan hati aku bila aku marah. time tu, jangan tegur. jangan buat apa.apa pun sebab bila aku okey, aku pun okey je. huhuhuu.~



psstt : sori entri bosan. terima kasih sebab sudi baca sampai habis.

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: