KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Ahad, 20 Jun 2010

entry bosan ke 100.! risau.~

yang seratus ! yay ! excited..!
tapi, aku just decide untuk bercerita pasal sahabat baik aku. Suhadah. aku sangat yakin ada yang tak kena dengan dia dan aku sangat risau even dia cakap "nek tak payah risau la !" tapi aku tetap risau dan sangat risau bila dia cakap jangan risau..berapa banyak risau daaa..~

aku tetap risau okey ?

huh ! masih risau.

aku tertanya - tanya..dah sampai level berapa agaknya kebosanan korang bila melepak kat page songoi ni ? huhuu.~ sorry ok. just nak release sedikit kegusaran dan buat.buat tanya kat korang (kononnya page aku ni ramai pengunjung la.ngee.~) adakah patot aku nasihatkan dia ?

sumpah aku taknak dia buat perkara bodoh ! tapi..aku rasa dia dah cukup besar untuk bezakan yang bodoh dan pandai kan.? wah ! tekanan memuncak disini. (sebelum korang naik bosan lagi dengan pe'el gedik aku ni) aku just nak tahu sesangat. perlu ke aku risau ? der..! dia da 21 kan ? tapi..perlu ke aku risau ?

sekian, terima kasih.



psstt : Suhadah takkan bukak page aku sebab dia bukan kaki internet dan sesangat malas mengONLINEkan dirinya (der. nampak sgt aku ego tahap gaban. depan dia aku berlagak cool.~ kot) tapi sebenarnya aku sangat keRISAUan.
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

2 ulasan:

SYAFIQAHSALEH berkata...

haha..lek lek..jgn riso riso ok :)

Unknown berkata...

huhuuu orait. tq (^^)