KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Ahad, 6 September 2009

tinggalkan atau biarkan ? ?

uhuhu setelah aku mengedit page aku separuh jalan dulu..baru sekarang aku nak masukkan balik chatbox yang dah lama tak wujud dalam page ni. aku sesangat la kecewa ! dulu...mungkin sekarang juga..

kalo letak chatbox ni bukan de orang yang nak mengkomen pon ! bek tak payah letak..biar la page ni jadi page peribadi jew..tp. de pulak yang asyik mintak2..ok2 aku mengalah. aku tunaikan..

tapi...

korang la decide..

nak tinggalkan..

atau

biarkan..

:) pilihan yang terbaik hasilnya daripada jari2 yang menaip..

renung - renungkan dan selamat memblogging.. <- ada betul ka ???

psss : agak2nya kenapa korang tak suka mengkomen kat blog ini ?

a. awek ! citer ko sume boring la !
b. awek ! page ko buruk k !
c. ape ko merepek ni awek ?!
d. no komen..

aku nk tido ! zZzZzZzzZzZZzzz
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

Tiada ulasan: