KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Rabu, 16 September 2009

Ramadhan dah nak habis. Syawal pulak dah memanggil - manggil. Apa yang aku dah buat ? ?

Excited kah ? Ya kah ? Tidak kah ? Apa kah ? ? cuma KUKKAH saja yang tahu..(jangan tanya nama timangan sapa. Buat2 tahu saja !)

Grrr...
Dowh ! Sayang sangat rasanya nak tinggalkan Ramadhan. Malasnye nak sambut Syawal.

Kenapa kah kamo berkata begitu wahai Cik Yuki (Bukan Nama Sebenar) ?

Kerana ;

1. Dowh ! Aku suka Puasa !
2. Weh, best woo...Puasa ! Best !
3. Aku cinta sama Puasa !
4. Aku gilakan Ramadhan (Bukan Nama Manusia tapi Betul2 Bulan dlm kalendar)


Asyik2 Ramadhan. Syawal macamana ye ??


OK.

Aku tak benci syawal dan tak juga suka..

Aku tak benci syawal sebab aku sangat suka dan cintakan Syawal kerana aku dah bersiap sedia untuk menyambut ketibaan syawal (termasuk aktiviti malam awal syawal, gi tengok wayang !)

Aku, tak juga suka syawal kerana aku fedup bila semua orang dapat kad raya, bagi kad raya, beli kad raya, pos kad raya, buat kad raya, conteng2 kat kad raya, makan kad raya..ops ! terlampau sudah...ehehe

itulah,

Inginku tegaskan disini !

Aku takkan buat pape renobecen kat page aku.

Aku takkan buat kad raya guna sume jenis sopwere che'esh (cs) untuk korang.

Aku takkan buat pape..!



Tapi,

Aku akan ucap gak !




S E L A M A T HARI R A Y A AIDILFITRI M A A F ZAHIR D A N BATIN !



korang marah tak ?

BULAN POSE k ! Jangan Marah2 !



Sebenarnya...
Aku telah di hasut.



Ya ! Aku dihasut !
Dihasut



oleh



perasaan



M

A

L

A

S



ahahahahahahahaha


nyanyi2 ~~ selamat..hari raya..kepada saudara serta saudari..setahun hanya sekali..merayakan hari yg mulia ini..dimasa bulan ramadhan...kita berpuasa hingga sebulan..pabila, syawal menjelma..hari raya disambut dgn gembira..selamat..hari..raya !!!




BERHATI - HATI DI JALAN RAYA. JANGAN RACE. JANGAN LUMBA. MAIN KEJAR2 TAKPE. INGATLAH ORANG YANG TERSAYANG... (^^)







pssss : sengal aku ni an..ahahaha panjang betul post aku kali ni...
aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

7 ulasan:

kimisai berkata...

hahaha...


ke syawal tu org yg spesel...

Aben berkata...

AHAHAHAHA....kalo x bace smpai abis...maw je out..
hihihi...mgkin kah kamu sdg becnta ngan org benama syawal?
hwahwahwahwahwa.....

selamat ari raye....maaf zahir batin....:D

si tukang kebun berkata...

salam, bagus post cik yuki ni.. takpe umur panjang jumpa lagi ramadhan akan datang.. selamat aidilfitri dan berbahagia selalu

Cik Yuki berkata...

wahai encik kimisai..
sesungguhnya syawal bukan la seorng yg special. jgn bt gosip.

Tapi..

sy sgt rindukan anda..
asl da lme xon9 YM ??

uhuhu

Cik Yuki berkata...

aben..aben

syawal adalah bulan dlm kalendar islam dan bukan nama manusia. harap maklum..ehehe jgn buat gosip nnt ssh kalau wartawan majalah MANGGA tau..ahahaha (perasan dech !)

Cik Yuki berkata...

lupe pulak...

slm aidilfitri jugak aben !

Cik Yuki berkata...

si tukang kebun !

tq soooo much. ehehe