KOTAK FIKIRAN :

akan direnovate

Rabu, 9 September 2009

sembilan = (9) = 6 + 3 = (9) = 7 + 2 = (9)

http://emo.huhiho.com
ahahaha main kira2 pulak an.

mane de !
dah bnyk sngat tajuk 09 - 09 - 09..
jadi aku ubah suai ar cikit ! :p

act , semua orang ckp psl 09 - 09 - 09.
AKU PUN NAK GAK !
http://emo.huhiho.com
keh..keh..keh

Citer aku pasal 09 - 09 - 09 ;

act, kalo tak bukak blog nih, aku pun tak tahu yg hari ni 09 - 09 - 09
al - maklum la..aku ni dah terlajak dah..
igtkan 20 something ahahaha
jaoh tol tarikh aku !
(nampak sangat dah lama tak tengok tarikh ! :p)

ok

sbnarnye tak sabo nak raya..!
sbb tu tarikh tu cepat drpd biasa...
ahahaha

S E L A M A T_H A R I_S E M B I L A N
(pepandai jew !)
http://emo.huhiho.com

aku suka membaca jadi aku menulis untuk membaca

8 ulasan:

Mr.Homosapiensz berkata...

baju raya sure dah siap semuanya...

kueh raya x wat ke??

Cik Yuki berkata...

ahaha sume da get ready ! tggl nk beraya jew ! :p

Mael berkata...

Oooo... Hari Sembilan... tak prasan pon tarikh smlm. Psl Hari Radio ada la dengar smlm. hehe

Aben berkata...

hahaha...mintak kerajaan wat cuti umum..9.9.09..
10.10.10...
n seterusnye....wakakaka..

kuih raye tunjuk ka? :P

YobSumO berkata...

selamat hari raya!

Cik Yuki berkata...

Mael :
kite pn xperasan pn..bru jew prsan ble bkak blog ahaha

Cik Yuki berkata...

Aben :

zaman da moden Aben..
tunjuk je trus ada kueh raya ahaha

Cik Yuki berkata...

YobSumo :
slmt ari raya jugak ! ehehe